Kerkdiensten
« vorige | december 2011 | volgende »
Na de dienst van 5 juli willen we weer een pubquiz houden tijdens het koffie drinken.
Diverse vragen die met de bijbel te maken hebben, zullen we aan u stellen. Vorig jaar hebben we leuke reacties gehad. We hopen dat u op 5 juli ook weer mee doet.
Wij hebben er zin in!
Tot dan!
De jeugdraad